پا حمام درمانی برای درمان نارسایی کلیه مفید است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا حمام درمانی برای درمان نارسایی کلیه مفید است

نارسایی کلیه یک نوع بیماری مزمن کلیه است، روند درمان نیز بسیار طولانی، آن را به مردم واقعا آزار دهنده است. در طب سنتی، دیالیز و پیوند کلیه هستند که در دو روش درمان رایج این بیماری است، اما با توجه به عوارض جانبی آنها، مردم به دنبال برخی از درمان های جایگزین دیگر که می تواند کمک به درمان این بیماری بدون را بیشتر به کلیه ها صدمه دیده است. پا حمام درمانی به عنوان یکی از درمان های طبیعی در حال آمدن است به زندگی بیمار، در حال حاضر به ما اجازه دهید اطلاعات بیشتر در مورد آن یاد بگیرند با هم.

پا حمام درمانی یکی از هفت درمان منحصر به فرد از بیمارستان ما است، به طور عمده تابعی از آن است که برای روشن سموم رسوب در کلیه ها و تنظیم گردش خون می شود. 49 فرم های دوزاژ و 147 نسخه در آن وجود دارد، در طول درمان، ما تنظیم با توجه به شرایط بیماری بیمار را. این آسان است به کار خواهد شد و هیچ گونه عوارض جانبی برای بیماران آورد، علاوه بر این، قبل از خواب، بیمار می تواند حمام پا درست مثل فرد عادی لذت می برند، پس از آن توسط بسیاری از آنها را دوست داشت.

داروهای ما در پا حمام درمانی استفاده می شود تمام گیاهان طبیعی چین و هیچ سمیت کلیوی، مواد تشکیل دهنده فعال در آن می تواند ضایعات پوست به طور مستقیم و سموم در بدن نیز خواهد شد پوست مرخص رسیدن، به طوری که آن را نمی خواهد بیشتر را آسیب به کلیه ها. اگر شما علاقه مند در این روش درمان می باشد و یا می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com

 

 





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، پا حمام درمانی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: